Brzi Brzi

Idag var min första riktiga lediga helgdag sen jag började jobba!
Förstår ni hur skönt det var att äntligen sova ut?! ..

Igår va bland de roligaste kvällarna, (löninghelger is tha shit) ..
Först var jag med mina släktingar på en kurdisk fest där Naser Rezazi uppträdde.
& Vi i släkten har en tendens att dansa ärslet av oss så gissa hur ont jag har i fötterna nu!

ja o' sedan blev det en oplanerat utgång till Birger Jarl med släkt o' kompisar,
DÄR JAG TRÄFFADE PÅ MIN UNGDOMS KÄRLEK DARIN!
Ja, ni som känt mig när vi va runt 13-14 kommer nog ihop sikket Darin freak jag var :b .
- Mmjo, paff blev jag när jag ser honom stå framför mig med det där Leendet!

Nu väntar jag på ett samtal från lilla Shapol så vi kan röra oss mot Gränby C. och shoppa lite!
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0