Shabnam <3 Series.. ?

Jag trodde att avsnitt 10 var slutet av Gossip girl, men som tur är finns det 2 avsnitt till..
Jag hoppas fan det är positiva avsnitt för om det innebär att Chuck & Blair ska dö kommer jag att göra något dumt.
Hoppas fan inte jag har slösat flera år av min tid på att hoppas att dem två slutligen ska hitta tillbaka till varandra en gång för alla men att det ska sluta med döden? Heeell no!
Hell cats & Greek hade allt för få säsonger.
Vampire diaries & 90210 är de serierna jag hoppas få följa några bra säsonger till.
Hejdå Entourage Hej Californication.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: A

Blooooooooperx(

2012-01-03 @ 09:44:05
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0