Nytt att blogga om?

Som vanligt blir det en sen kväll med få timmars sömn när jag har tidiga ärenden innan jobbet. Det finns trotsallt nackdelar att bo lång ifrån jobbet.

Nu har jag äntligen laddat ner en app så jag kan blogga direkt från telefonen. Har ju dock funnits ett tag men som alla som känner mig vet är jag väldigt efter.
Men en sak jag även funderade på idag var att endå skriva lite annorlunda än vad jag brukat göra tidigare. iomed att jag ringer mycket på jobbet o ibland hamnar med vissa kunder som ibland berättar massor om deras liv får man ibland en annan perspektiv på sakeroting. Även bland kollegorna, vi hamnar ofta i diskussioner om olika åsikter osv.. O hädanefter ska jag skriva om vissa saker som endå tas upp o det är rätt kul o veta vad andra människor runtom ser på vissa saker som endå händer ute i världen bland unga som gamla.


enough med skrivandet för ikväll o dags för skönhetssömnen.


Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0