Torsdag

Höm, igår skulle jag träffa min Nazli och så skulle vi börja med fotona..
Men vi kom ingen vart..
Jag skulle träffa henne på stan lite efter tre men det blev lite senare, så jag träffade Becca sen gick vi ner till ett ute cáafe och träffade Becci's kompisar Sara och Murre :)  ..
Sen kom Nazli så satt vi ett tag till, sen gick Nazli och köpte Jeansen från weekday som jag också köpt :)
och jag försökte hitta en klädning till min födelsedag men det blev inte lyckat det heller ..

Sen träffade vi Ajda, och Nazli åkte hem, så träffade vi på Jasmine och världens sööötaste hundar!
vi gick och åt på MAX <3 mums, sen gick vi med Ajda på hennes dans träning.
Träffade på Lina där :)  ..

Sen så gick jag och min Becci till Vaksala torg och väntade på min buss och knäppte våra första kort tillsammans ..
Wuhuuu <3

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: becca!

tack för en underbar dag shabbi :*

2008-09-26 @ 12:34:24
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/
Postat av: becca!

tack för en underbar dag shabbi :*

2008-09-26 @ 12:34:37
URL: http://rebeccasmilevski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0