skitskitskit

Det är underbart väder, det är de här dagarna man ska passa på och njuta och leva livet.
men hur fan ska man orka det när den mest viktiga i ens liv ligger och är 'stakhfoallah' döende?
jag lider med min älskling, min lilla shayan. .du förtjänar inte det här. du förtjänar inte att komma till den här världen och att allt ska börja med att du ska ligga på sjukhus?, att ha en fucking slang igenom näsan för att kunna äta? för att kunna andas? det är oacceptabelt! jag önska att jag kunde göra något för dig.
du är mitt allt, jag älskar dig .. önska att storesyster kunde vara till mer hjälp.

...


Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Halima

We miss you too! åh är han sjuk? :( drygt med slangen, min morbrors son har oxå sånt problem, inhsa'allah han kmr att bli bra :) såg att du tatuerat dig :O? pussssssssssssssssss! ber till allah att lilbrorn blir bra:) <333

2009-04-05 @ 03:07:35
URL: http://halimasa.blogg.se/
Postat av: Anita

herregud gumman jag kollade in i din blogg nu och har inte gjort det på ett tag o blev chockad av vad ja läste, fan vad jobbigt stackars liten älskling, hoppas verkligen det blir bättre och bra med honom de måste det!!! Förstår att det är mycket nu och ja har inte kontaktat dig på ett tag o senast vi prata,sa jag att vi skulle ses nu när ja har lov men familjen går alltid först och jag hoppas verkligen din lillebror blir bra, vi kan ju ändå ses inom snar framtid, hoppas det blir snart iaf! ta hand om dig, finns här om du behöver ngn att prata med huevona kram <3

2009-04-06 @ 20:20:21
URL: http://anitacastro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0