. .

God .. morgon?
Sen den dagen mamma o co' åkte till Gävle har jag varit sömnlös..
Det värsta jag vet är att sova ensam i ett hus/lägenhet.

Men dagarna har ändå inte vart helt så pjåkiga.
H'me spenderade en kväll hos mig :) <3
Och så va jag i Vaksalatorg och tittade på Timbaktu med Nilo o hennes bror/s kompis.
Fredag kväll ringde grannen ut mig vid 23 och så åkte vi ner en sväng på stan (inte sån bra idé för min del)
Oh igår ( Lördag ) så åkte vi först hem till ''farmor'' och åt men eftersom att jag inte mådde så vidare fick jag inte i mig så mycket mat.
Men vi fortsatte mot stan och satt oss på uteserveringen Salt, efter det åkte vi vidare till Svenssons och åt mat!
Ett ställe jag verkligen rekommenderar! ..
Sen blev det bara en kort promenad genom stadsparken :) ..
Snart får jag ta och försöka sova, imorgon blir det kanske stockholm en sväng! :)


- Shab.
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0