* Lördag. MJ <3

Det blev ingen stockholm för min del, jobbet kallade! :(
Sitter och lyssnar på en massa tribute låtar till Michael, tårarna öser ju bara ner.
Jag sitter och tänker ... varför blev han helt plötsligt sån idol för vissa personer?
Han va ju en pedofil? han va ju wannabe vit ? skam mot de svarta?

Nu plötsligt när han har försvunnit så är han älskad?
Vissa växte faktiskt upp med hans musik, vissa har minnen från barndomen med hans låtar.

Glömmer aldrig Shadi & Nasim's MJ Docka, det va en knapp på bröstet och tryck på den så sjunger han ''the earth song'' .. Och när Milad va i Sverige på besök, vi va i balkongen och höjde MJ's låt till max och jag skulle ju självklart dansa som honom.



Michael,
Rest in peace n have a wonderful birthday up there with the angel's and God.
We will never forget about you, you will forever be apart of us.


- Shabnam
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tjaa shabnam det är daniel haghnazarian , shabnam kan jag få ditt nummer ? Det är en skiit viktig grejj som jag måste snacka med dig om . tro mig det är groovt viktigt . skicka ditt nr till min hotmail [email protected]



Hare bra :)

2009-09-02 @ 00:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0