Gästinlägg.

Tjena gott folk, Ammara här! =)

Hade ba lust o kladda lite på shabbis blogg.. hmm, vad gör man här? .. antar att man ska skriva om sin dag o bla bla bla så jag kan börja med att jag fick ett sms tidigt i morse från min älskade shabnam att hon åker imorgon :(
Så vi bestämde direkt att vi skulle ses på stan o umgås helt enkelt.
Det blev en massa prat & shopping, och d bästa utav allt, Shabnam sover hos mig ikväll o här sitter vi.. eller ja sitter här och flickan lilla sitter på toan o gör.. jaa ni fattar ju själva.
Snart ska vi ha pojkkväll me massa p-rullar o chips o grajjoor ne ja skoja bara vi ska lägga på ansiktsmask o göra oss fina för läggdags så vi kan ha lite myspyyyys.

Ha de gött männishor!




ja å frugan min



 Våran låt habebee =)
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: fetaste hjärnceller

miss u so much hun! snart kommer vi till dig <3

2009-07-15 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0