. .

Gud hjälpe folket i Iran .. </3


Samtidigt som jag försöker ha roligt här i Göteborg så har jag tankarna borta i Iran den mesta delen av tiden.
Jag hoppas verkligen på det bästa, ber att allt blir bra .. Att blodet som rinner inte är förgäves!







Igår va en underbar dag :)
Slottskogen med Arian & Siamak..
Ammara min vackra twin kom en stund och Navid och hans kompisar kom förbi en stund och vi grillade ( korvarna brändes, tackvare en viss Smak! ) och rökte vattenpipa ! :)  - Bilder inom kort.

Moster och dom åkte till Grekland idag :) have a GREAT time there!
Så pga blir jag kvar här ännu en vecka!!! :D
Men snart är det nog dags att åka hem igen ;/ ..
Har mamma och lillebror och daddy'sarna där hemma <3

Aya, ska ta en snabb dusch och sen ska Faranak komma till Frölunda och vi ska ta en kvällspromenix! :)

/ - Göteborgaren Shabbe (;
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0