flue vaccine

Ja igår tog jag ju vaccinet ..
Man I was angry, jag ville verkligen inte ta sprutan.
Men eftersom att det är viktigt när man har barn under 3 år.
Vad gör jag inte för min lilla prins?

Yeah so this is whats up ..
I feel .. not so good
I have fever, and my arm hurts.
But I dont go backwards lol ..

Jag håller er andra underrättat om hur jag mår varje dag.
Om jag mår dåligare och dåligare kan ni ju skippa den ;)
Ne men man ska ju också tänka på att alla individer tål olika, vissa är så starka att de inte känner några biverkningar. Min mamma har bara lite ont i armen. Medans min granne ( 6 år ) har kräkts och haft symtomer som svin influensan.

Snart måste jag tvinga mig till jobbet, hur ska det gå?
Wish me good luck!
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: zebra

aaw! Hoppas du blir bättre snart!!!! Kram<3

2009-11-06 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0