Touch my soule..

Vänner, hur vet man vilka som är äkta?
Alla kan säga 'jag finns alltid här för dig, jag ställer alltid upp, blablabla..' men när det verkligen gäller att finnas där så är det bara ytligt..
Vissa kanske tror de finns där på sist egna sätt, men igår får jag verkligen en bekräftelse av vad äkta vänskap är, och vad ordet låt mig ge dig ett råd innebär. Jag har en vän, vi har pratat sen jag va 14,15? .. Vi har inte umgåts eller varit face2face som mina andra kompisar.
Men på något sjukt sätt så känner han mig på något sätt ingen annan gör? På sättet han beskriver mig, sättet han iaktagit mig .. That's how a friend suppose to be. :) Tack för de underbara 'brevet' (lol)

Äntligen en ny dator & en till kamera. Jag gav min gamla till mamma&co och köpte en rosa kamera till mig själv.
Och idag ska min Huevona komma till mig, det känns skönt att träffa henne igen.

Under lovet har jag så mycket att göra;
fixa naglarna
dela ut resten av flygbladen
jobba @ G.huset
pluggapluggaplugga
köpa min vinterjacka!




JAY SEAN <3 .. ME v YOU
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: veronique jackson

han e min. back off

2009-11-04 @ 09:17:23
URL: http://kuak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0