My best friend'

Jag ångra mig, eftersom att jag inte har nå bättre för mig så kan jag lika gärna kladda en massa på bloggen'  Jag fick för mig för en stund sen att jag kanske skulle prova på att gå ut på en promenad vad tror ni händer när jag ställer mig upp (?) .. No I think it's better to wait a few days more!

Som mest saknar jag ju självklart halvan, det har gått flera dagar utan henne. Nu känns det som när jag va bortrest igen, när vi inte kunde ses. Saken är att vi kan men får inte "/ jag vill inte riskera att smitta henne ( fast viruset går över efter ungefär 3 dagar )

Iallafall, dom här senaste dagarna har de här vart mina bästa vänner..





Och nu tänkte jag knapra på mina 'älsklingar och titta på Man of the House


- Shabnam
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0