Dasa bala.

Härlig dag i skolan ;) härligt väder och underbara klasskompisar! Kunde inte ha blivit bättre ...
Hannie kom över och jag fixade hennes naglar och sedan tog vi en liten promenad med lillebror.

Snart ska jag iväg med låtsas pappa till C. och han ska tatuera sig idag igen.
Snart kanske det är dags för min andra tatuering :) vad jag ska tatuera är redan klart, bara att få en fin textstil till det!



Min första tatuering.
Just den här tatueringen valde jag av en slump faktiskt. Jag ville först ha en fjäril för att det alltid har betytt så mycket för mig. Men jag letade tatueringar kvällen innan så hittade jag den här och jag fastnade för den direkt.

Inte bara är den vacker utan den symboliserar hopp för mig.
Och duvan är en annan symbol för min älskade vän Ali Jimcale ♥ som gick bort för några år sen.
O varför just duvan är en symbol för honom är en personlig historia :)

You just got to love you'r life ♥
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0