Dunder Fredag? .. Njae

Träffade en vän efter ca 10 år? eller jag kan inte kalla han vän. Han är snarare som min storebror :)
Det blev en snabbträff på ca 10 minuter bara, efter det blev det hem till Lelle och titta på Sex and the City the movie.
Jag fick inte se klart den hela så jag kommer inte nöja mig med det! Har dock redan sett den men det va ett bra tag sen.

Idag blir det en mycket stressad dag. Snart ska jag fixa naglar, senare ska jag sminka & fixa håret på en tjej som fyller år, sedan blir det of to the birthday party! :)



Godaste drinken/shoten.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

svar: vad trevligt! =) jag träffade några kompisar för grill och hemmamys =)

allt bra idag?

2010-04-17 @ 13:24:52
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0