Idag va jag nere på stan en snabbis och letade studensskor med Nilo.
Och mina nya baby's är hittade så imorgon ska jag försöka hinna ner till stan och köpa dom!
Jag är inte så jätte stressad när det gäller studenten, bara mottagningen som tar kål på mig. jag har ingen aning om jag ska ha en mottagning eller om jag ska köra en hejdåfest innan jag åker iväg?

Plugget går ju inte helt perfekt får jag ju erkänna, men what to do..
Det är 6 veckor kvar till studenten. CANT BELIVE IT!

Men jag får ta en dag i tagen, koncentrera mig på en vecka i taget.
Imorgon blir det wedding time så det blir en massa fixande.
Brudens naglar, brudbukett osv .. its gonna be funny

...



Jag har världens underbaraste bästa finaste vackraste vän &
mest älskvärda o söta lillebror.. ♥
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅH <3<3 miiiiih!

2010-04-24 @ 13:51:32
URL: http://miself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0