Have you ever ...

Har ni någonsin känt att allt runtomkring er ger er dåliga vibbar?
Att det känns som att alla är kyliga, och du själv får en sådan tom känsla och ger samma reaktion som de andra? Jag vet faktiskt inte vad som har flygit in i mig men jag har en sådan känsla nu, och jag känner att något blockerar mitt tänkande. Jag känner mig ensam?, jag känner mig tom tom tom ... Jag har inget jag vill fly ifrån, men jag vill komma tillbaka till verkligheten för jag låter dagarna rinna efter varandra utan att jag känner att jag kommer nånvart..

Jag vet inte om ni kan förstå det jag menar med texten, men jag behöver skriva av mig. Kan inte precis prata med någon om det.


Känns som att jag är locked bakom galler och fastspänd & kan inte röra mig.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: N*

tack så mycket.. din är oxå fin älskar dina texter <3

2010-09-03 @ 22:52:45
URL: http://blacklovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0