The geek in me wasn't ready today!

Idag har jag bara spenderat dagen på att sitta framför datorn och göra research om ingenting.
Så jag har inte kommit långt med pluggandet. Men imorgon måste jag ha fått lite gjort iallafall!

Det här blir mitt sista inlägg och sedan måste jag bort från datorn, för min ryggvärk har börjat igen .. pga jag sitter här som en nolifeare..

Jag ska iväg och leka med min ängel.
Idag har det varit en av dom dagarna då han verkligen visar kärlek, där man bara tittar på honom och får ett sånt leende på läpparna. Jag tackar verkligen gud för att vi fått honom i vårat liv. Ni som känner mig bra vet hur jag känner, att efter så många år fått ett syskon äntligen. Jag kan inte ha önskat mig något mer än det, han är min lycka ..

Och tanken av att jag ska lämna honom gör ont, men så som jag vill att han ska få en bra framtid får jag la ta och tänka samma sak för mig själv, jag vill lyckas, så jag kan dela med mig det till honom.








Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: amy

Ni e så fina tillsammans! puss på er.

PS. I MISS U!

2010-02-23 @ 23:39:07
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0