.




Love the life you live



Ska snart gå ut med lillkusinen och fasters vänner, skönt att gå komma ut förutom salongen! Kan inte förstå att det har gått lite mer än 2 veckor bara. Det känns verkligen som att jag har varit borta längre. Saknar min familj, min mamma, lillebror .. Matin&pappa! Känns så tomt att vakna upp utan att lillebror kommer in i rummet 8 på morgonen och ställer sig nedanför min säng vid mitt huvud och ropar 'systersystersyster' tills jag öppnar ögonen. Att sova utan att mamma kommer och kramar om mig på kvällarna och lyssnar när jag berättar om vad jag gjort under dagen eller vad jag tänker på .. .

Om jag åker hem till Sverige tidigare är det mest pågrundav er. Jag är bered på att vara kvar i Kuwait i några månader bara för att rensa tankarna, att komma bort från allt där hemma, få nya erfarenheter, kunna vara mer självständig.. Men just nu känner jag att Kuwait inte är ett land jag kommer kunna bo i under lång tid.

Baby'S.
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0