Life's aint that easy...

En massa tankar går runt i mitt huvud.
Om min vistelse här i Kuwait. I början ville jag stanna här jätte länge, men nu vet jag inte längre. Jag kommer inte skriva ner allting för vissa saker är bättre osagt.

Ingenting är hundra procent, ingenting alls.. Men om jag känner samma sak som jag gör just nu kommer jag stanna här max till vinter. Men det är enbart pågrund av personliga skäl och inte för att jag inte klarar av landet.

mina viktigaste prioteringar som jag ska ta tag i är
  • körkortet
  • spara pengar till utbildningen
  • söka lägenhet (nära college)
och en massa annat, men just nu vill jag ta en dag i taget.

Jag ångrar inte att jag har kommit hit alls, det här har varit en erfarenhet för livet.
En ny Shabnam, en ny syn på livet.
Att komma bort från verkligheten behövs då och då!

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0