Eclipse

Vädret är så varmt och fuktigt just nu så att man känner sig klibbig och varm så fort man kliver utanför dörren.
Idag gick jag till salongen och små började jobba, jag gjorde salongchefens naglar och en av tjejernas naglar.
Det kändes bra att hålla på igen, kändes som förr..

Jag vaxade benen för imorgon ska vi förhoppningsvis till min kusins kompis strandhus med faster och ett gäng för att bada och sola, det är dags för mig att få lite färg innan jag ser ut som snövit!



Bästa filmen genom tiderna.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: sara

Visst var eclipse bra!?!?!?!?! (L)



Sv: aw, duär fin , kom hem igen

2010-07-11 @ 22:47:24
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0