Älska shoppingen.

Hej min underbara blogg mihihi ..
Jag har inte uppdaterat på några dagar för att jag har haft fullt upp ..

Jag ska inte skriva så jätte mycket utan det blir mer bilder, men även det blir inte så mycket av.
För jag känner mig som en jävla turist så fort jag tar upp kameran och börjar ta kort på allting.

Häromdagen gick jag ut med mina 'nya kompisar', min fasters nära kompisar. De tog mig till massa kläders affärer och sedan satt vi oss på ett jätte lyxigt café, här röker vi vattenpipa typ 24/7 everywhere :) ..

Idag åkte jag till salongen & hjälpte till med sminkningen och häromdagen fick jag en helkroppsvaxning & pedikyr! :)
Och shopping blev det idag också! :) 2 par skor & en jätte snygg burberry plånbok! :)

Och imorgon ska jag iväg till min fasters väns salong och lära tjejerna nagelförlängning.
Jag kommer inte börja jobba på ett tag för det blev inte som planerat, men jag blir kvar här ett tag iallafall..

Nu ska jag läsa igenom massa mail och sedan titta klart på min nya favorit serie ( spansk översatt på persiska )


Har nog aldrig ätit något godare, någon sorts choklad kaka med vit choklad i mitten. mums & pineapple jucie


I vissa hem känner gästerna sig lite för hemma hihi .. älskade faster <3

Min lilla råtta <3 .. Kusin!





Klackskor, plånbok, sandaler

Mina nya snyggingar, bara 3 dinar!

Snyggare plånbok hittar man inte .. BURBERRY <3

Härliga sommar sandaler, blingblang :P

Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Lenita

Tjusigt gumman :)

Mer sånt här haha <3

2010-07-07 @ 08:19:13
URL: http://drottmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0