wupwup

pågrundav värmen idag blir jag förhoppningsvis hemma.
Jag orkar inte åka till salongen alls.

Ligger på sängen just nu & lyssnar medan min lillkusin har sin privatlärare i engelska.
Kanske borde ta och träna upp min engelska lite mer? haha

Jag tror fortfarande att jag drömmer. Inget av det här känns verkligt, Sverige va en dröm, Kuwait är fortfarande en dröm. När ska jag vakna upp ? ..

Jag trivs i Kuwait, det är ett fint land. Men det har sina nackdelar också.
Men jag kommer nog klara av det.
Jag hade ju planerat att vara här mellan 1 - 2 år om inte mer, men om jag inte börjar jobba så kommer jag nog komma hem till nästa sommar!

Planerna just nu är att bara vara här och vänta och se vad ödet har att bjuda på. Och nästa sommar komma hem till Sverige med min faster. Så hon kan hälsa på pappa och därifrån åka till Iran.


Min gravida kossa & jag ( någon vecka innan jag åkte )

bland de två viktigaste i mitt liv ♥

Favorit paret tro?  :) JA! ..

syskonkärlek. min prins ♥
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Lenita

Naaaw va gullig du är hjärtat! Ska visa min prins också, han kommer bli jätte glad :)

Miss u!

<3

2010-07-09 @ 00:54:37
URL: http://drottmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0