SomAli Jimcale ♥

Saknaden är stor...
Ingen förstår hur ont det gör i mig.
En av mina bästa vänner lämnade mig, en av mina närmaste jag träffade Varje dag försvann.
Gud tog min ängel ifrån mig, han tog tillbaka honom till sig själv ..

Det känns så konstigt, så tomt .. så overkligt!
Jag såg din bild och känslorna kom tillbaka som dag ett, tårarna rinner ner från min kind och jag känner hur ont det gör i hjärtat. Hur jag fick reda på det, hur jag kände när jag stod ovanför din grav.
Hur grabbarna reagerade när jag tog upp det med dom ..
'' vi ville inte att du skulle veta förrens du va hemma, samtidigt som vi inte ville se hur du reagera när du fick höra ''

SomAli.. du va min SomAli, det va mitt smeknamn till dig & det kommer följa livet ut ..

Du va inte bortglömd. (Länk)

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0