Första inlägget enda från Kuwait

Hej allihopa!
Det blev ett inlägg ändå..

Jag ska inte skriva mycket tänkte bara ladda upp några bilder..

mitt hjärta <3

världens finaste lillebror

min andra halva, utan dig är jag ingenting ..

mina två nya bästa vänner .. mohaha

sällskapet från sverige till turkiet och de 5 timmarna jag mellanlandade.

ogillar barca, men kul att ta kort på saker man ser ..

Nu ska jag och min kusin börja fixa oss och sedan bli upphämtade av fasters kompis, jag måste HANDLA!
( jag ska försöka vara detaljerad så ni som läser från en riktig inblick i vad jag gör hihi )
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh , shabii jag kommer sakna dej (L

Ha det bäst!!!



Älskar dig.

2010-06-30 @ 14:16:12
URL: http://oceancry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0