Din tro & min tro ..

Det fanns ett speciellt inlägg som verro (länk)skrivit i sin blogg som jag håller med till 100%.
Alla har olika tankesätt, alla tror olika.
Vissa är muslimer, vissa kristna, judar osv .. 
Vi är ändå alla människor, och Ska respektera varandra.

Så som jag respekterar andras tro så förväntas jag bli respekterad för det jag tror på.
För den senaste tiden har det varit ett stort samtalsämne i skolan och bland mina vänner.

Jag är inte muslim. Och nej det är inget jag kan tänka mig att bli heller.
( jag respekterar som sagt alla och deras tro )
Men like I said, det är inte min tro..

Det här med Illuminati, jag har inte fördjupat mig i det så värst mycket, men jag tror på det.
Jag TROR .. Respektera det så som andra respekterar det ni tror på.

Btw..
Zartosht (länk om tron)
That's my belive..

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0