Dålig update..

Det har blivit jätte dålig update den senaste tiden pga skolan.
Dom här närmaste veckorna kommer bli stressstressstress..
Skiva nästa måndag, betygsättning 24-5 maj? ..

Idag satt jag & hannie kvar i skolan hos underabara Lillemor & pluggade 'förfullt'..
Sedan blev det shoppa vita tygskor & nagelsmycken ..

Imorgon har jag 3 kunder & bilderna på de ska upp, lovar :)

Bilderna från brölloppet har jag inte kunnat ladda upp för jag råkade stoppa in USBminnet i laptoppen som nu fastnat, hmm ... Men de kommer så fort det är fixat!



Älskar min bästavän
Tack för att du idag bara fanns där när jag behövde axeln att gråta ut på ..
Du kommer aldrig bli glömd och jag kommer sakna dig så in i helvette!
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0