The Fray!

Fick en kommentar av en läsare att skriva vad jag tycker om de här tre låtarna nedanför.
Och eftersom att jag inte har bättre för mig så Why not!




The Fray - Never say never
Det är vanligtvis inte min typ av musik,
men jag tycker att den här är jätte vacker låt som kan vara skön att
lyssna på dystra dagar & sitta och sjunga med? haha.



The Fray - How to save a life
Är inte dom här låtarna från OC?
Som sagt, inte min musik smak. Men det är som låten ovanför,
vacker melodi och en text man skulle kunna sjunga till en dyster dag/kväll!
(Är den 3de låten ännu en av dem här? )


The Fray - You found me
DET VAR JU DET! :)
Ännu en av Frays låtar.
Och jag har nog samma åsikt om den här som de andra.
Men dom är fina & härliga låtar!


Jag får nog tacka den anonyma för att du fick mig att göra det här inlägget! :)
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: dhkiggsd

Tack för inlägget och jag vet guu dem gör bara såna sorliga musiker =(

2010-11-14 @ 11:31:17
Postat av: sandra

Halååååååå den första låten var den jag sjung på skolavslutningen XD

2010-11-15 @ 09:33:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0