GodMorgon!

Jag blir så stressad när jag är på en plats där inte allt är som hemma.
Jag måste vänta på att folk runtomkring mig ska ha Tid att följa mig för att uträtta mina ärenden!!!

Jag spricker snart! Men jag ska försöka ha tålamod
(ni som känner mig vet hur det är med mig o tålamod)
Det är inte lång tid kvar, sen är jag hemma igen med gamla problem istället.

Jag vill inte lämna min faster, det är så jobbigt att säga hejdå.
Det är bland det värsta jag vet, hatardethatardet!
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: emmi

sv; Åh vad roligt att du ställer upp i min tävling =) hör av mig när vinnaren är utsedd. Och det är bra med mig med! :) Ha en bra dag ♥

2010-09-18 @ 14:24:03
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0