Jag har en bästa vän..

som under 2 år fått mig att känna mig älskad & behövd.
som alla andra vänner har man sina upsNdown's men utan att bråka eller slösa onödig energi på att vara arga löser vi problemen. hon får mig att lee på riktigt, ett leende man bara ser genom att titta i mina ögon. en trygghet att umgås med henne, att vara mig själv och älska att vara det.
hon är den jag vill ha i mitt liv för all framtid, men jag efter så lång tid fått bekräftat att hon borde.
vi behöver varandra. under 3 månaderna utan henne har allt varit tomt. jag har upplevt hat, kärlek, tomhet, ensamhet, jag har haft tid.. tid att lära känna mig själv.
hon får mig att gråta, och det är stort.



Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

:$:$:$ Jag älskar dig som ingen annan!

2010-09-20 @ 04:24:53
URL: http://miself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0