itchy n schraty show

Efter att ha varit sjuk, och borta från jobbet nästan en vecka förlorade jag bra timmar många timmar!
Men rätt så skönt att jag fått/får lite extra tid dem här dagarna.

Idag kom en kompis förbi och gjorde hennes naglar.
Så lättroad som jag är skrattar jag varje gång jag säger hennes namn för jag är så ovan;
Shabnam heter hon! hahaha ..

Jag hade en vän när jag va liten, samma ålder, famlije vänner, umgicks varje dag.
Hon hette också Shabnam. Även det är komiskt för mig att säga ut högt för jag är så ovan! :P
(tror bara jag tycker det är roligt HAHA)

Jag ska lägga upp bild på naglarna jag gjorde på Shab. senare.
Jag är faktiskt tvärnöjd, men som sagt det är just för att hon själv har så vackra naglar o fin form.
*Pepparpeppar ta i trä*

Dags för simpsons, dusch o sömn(?)



Jag (med svart/långt hår "/ ) & bästis på min väns bröllop för snart 1 år sen.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Uppsalas snyggaste blogg!

Ne nu är man tillbaks i skolan:) hur är det idag? kram

2011-04-13 @ 10:05:13
URL: http://guevacci.se
Postat av: J

Allt bra?

2011-04-13 @ 10:38:17
URL: http://jensikan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0