Life's to short ..

Igår låg jag hemma med världens ont i kroppen, kunde knappt röra mig!
Men lyckades ta mig till tv'n o ligga där resten av dagen..
Jag va tvungen att stanna hemma även idag, men imorgon måste jag tillbaka till jobbet (suck)!


Idag tittade jag klart på Big momma - Like father like son.
- Är det bara jag eller är den filmen skön?!

Av att sitta hemma och varit sjuk dom här dagarna har jag insett att
jag måste börja prioritera vissa saker mer än andra.

Som att börja;
Träna!!
Sola (ser ut som snövit med blont hår)
Skära ner på shoppandet, igen!?
Sluta upp med att få i mig massa gift.
Och viktigast av allt; övningsköra mer o' plugga teorin!

Ännu ett tråkigt inlägg att läsa men något är det iallafall.
- Svar på kommentarerna får ni inom kort.
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0