Mah mah mah Kuwaitian angels!

Ohså var det Fredag igen?! ..
Vad snabbt dagarna går, imorgon är jag ledig o' jag kommer förmodligen bara ha massa för mig.
Kommer nog inte bli nån vila alls, hm!

Igår började de tapetsera om här hemma, äntligen tog någon tag i det!
Asso, jag dör lite.. Det blev jätte fint!

Och imorgon ska vi börja med mitt rum.
Imorgon innan vi börjar med mitt rum ska vi iväg till IKEA och handla hem lite nytt ;)

Äntligen kan det här stället se runt o fint ut!
Och nej, det är inte tack vare Graflunds -.-

Blir inganya  bilder på det här inlägget, har lånat ut kabeln till min mobil så jag kan inte lägga in dom.
Men förhoppningsvis kan jag övertala päronen att åka o' köpa kameran jag velat köpa ett tag nu!


Ouh I miss mah' leopards so much :( ♥
Back to Kuwait snart kanske?
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0