I thought this day would never end..

Hektisk dag, kändes som att det aldrig skulle ta slut.
Först åkte jag på ett möte i Stockholm som gick Great sen var det dags för jobb igen,
jag kom hem för inte så längesen.

Om några veckor kommer jag ha lite för fullt upp, men det är ''bara'' i 6 månader!
- Men det är det helt värt, för nu har jag äntligen efter alla dessa år äntligen tagit tag i utbildningen (;

Har fortfarande telefonen på lagning och får hem den nästa vecka förhoppningsvis, då kan jag uppdatera lite oftare för jag har ingen tid att sätta mig här och lägga upp nå inlägg längre. Men snart blir det ändring på det :)

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0