Min baby baby baby baby ..

  • I natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logg in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.
Dags för ett Godnatt inlägg dåra..
Kunde inte fixa med bilderna för jag hade massa annat för mig och nu är jag övertrött så jag ska försöka lalla.
Ikväll är det sista kvällen med min lilla Baby för imorgon kommer hennes nya familj för att hämta henne.
Det gör ont i ögat, liten tår ligger där nu :/ .. Jag kommer sakna dig.





Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Pascale

Vart kommer du ifrån?

2011-02-08 @ 09:48:09
URL: http://pascalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0