You will make it if you try.

Varför ska allt bli så svårt när man närmar sig sitt mål?
Varför är det så svårt för mig att bara göra det jag vill utan att försöka hitta andra lösningar?

Jag har klarat av det en gång, jag kan göra det igen.
och den här gången kommer jag att komma hem utan att slösa min tid.
Jag kommer att ha utbildningarna i handen.

Men vad är det som gör det så svårt?
Varför gör jag inte som jag planerat och bara kör?



Ger mig själv tid till slutet sommarn ..
Efter det ska jag ha bestämt mig.
Och jag kommer inte vänta på någon, ill do it my self.
- För i slutändan är det bara du själv som finns där för att stötta dig.
Fashionize.se

Kommentarer
Postat av: Sara

ÅÅÅh det var så jobbigt att söka in till teaterlinjen, alla papper, referenser och allt sånt fick mig att bli opepp. 1 dag innan sista ansökningsdag skickade jag in papprena. Phew.

2011-06-07 @ 21:42:11
URL: http://zebranpasavannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0