Just for the person that I am..

Godmorgon ya'll..
Blir en liten snabb update för jag har en serie to go back to.
Jag har legat hemma med överdriven feber o' jädrans förkyldning men jag har tvingat mig själv att må bättre för att om 2;30 timme ska jag iväg till Örebro med Rere för ett viktigt möte. Och därefter får jag sova ut lite ;P.

Min underbara Nana kom förbi häromdagen med massa medicin och pysslade om mig lite.
Och det uppskattas som bara den ska du veta nanosh.
Finaste en vän kan göra hihi ♥

Jag tänkte faktiskt lägga mig för någon timme sen men jag skulle egentligen vakna om en halvtimme så jag tyckte det bara skulle vara dåligt för jag aldrig hade vaknat upp så jag valde att dygna och titta så långt jag kunde på ännu en serie jag börjat följa; 90210 - Sådant freak jag va på de gamla 'versionen' är jag nog sneppet galnare i de nya.

Aja, blir mer update så fort jag får ett liv igen.

Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0