Our baby turned 21 yesterday ♥

Kära Entourage, tack för de underbara säsongerna & jag kommer fan sakna den underbara tiden ni underhållt mig.
Önskade dock att det inte dock slut än :/ ..
Förkyld, febrig & svettig - Grrr just lovely, jag har världens bästa immunförsvar, vilket vi upptäckt ;)
Skönt att få vila ut & bli frisk ordentligt för engångs skull :) ..
Igår va det Nanosh (Lana)'s födelsedag & vi har inte firat henne ordentligt men vi får hitta på något på fredag istället.
Grattis ännu en gång Nanaa & jag vet att det kanske inte blev den bästa födelsedagen men I hope we can make it up to you baby girl <3
& Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och titta på filmer och knapra tabletter :D
Den enda lyckade bilden nanosh så den invigs med att laddas upp nu! HAHA ♥
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0