We'r going to London, Bitch.

Jag älskar - 90210..
Jag har dödat mig själv varje kväll för att hinna ikapp de nyaste säsongen, vilket är säsong 4
Loveitloveitloveit
Ja jag vet att jag sagt det förr och jag säger det igen, det är dags att försöka sluta leva mig in i serier,
but I just can't help it! HAHA Ska nu titta klart på avsnittet innan jag går och lägger mig, för imorgon har jag en massa pappersarbete på jobbet innan jag fixar all viktigt inför Londonresan på Torsdag! CAN'T WAIT.
Jag säger redan nu att det är bästa födelsedagspresenten jag fått Ever!
(Så får vi inte glömma Ryan Leslie konserten heller)
& Jag fick även lite mer presenter i förskott av Bassim som jag kommer ta kort på och lägga upp här:)
I ♥ Presenter


Tror jag måste försöka klämma in solning mitt i allt det här också.
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0