Tro på dig själv

Idag letade jag lika lokaler och hoppas på att få svar så småning om.
Hann även med lite naglar & så har jag packat inför morgondagen.
Idag pratade jag och mamma lite deep stuff och hon hade faktiskt rätt.
För ca 1-2 år sedan visste jag ju fortfarande vad mitt mål med livet va,
vad jag ville åstakomma. Och idag satt jag och tänkte för mig själv o sa ''vad har jag uppnått?''
Ibland glömmer jag bort vad jag gått igenom för att hamna där jag är idag, självfallet har jag som alla andra haft mina upp och ned gångar men mamma fick mig att öppna ögonen.
Jag kan bocka av fler av mina ''have to accomplish''.
Jag kan egentligen titta på mig själv och berömma mig själv o säga 'Du har lyckats, du är på väg till dina större mål'
Tror dock det är för att jag inte nöjer mig vid att bara vara här jag är. Vilket är fruktansvärt bra egentligen men jag borde nog stanna till och njuta, iallafall för en liten stund.
Bara från den dagen jag flyttade hit.
Från Gotthuset till att snart öppna eget? Vad kommer hända om yttligare 4 år?
-
Nu ska jag åka iväg ett tag för yttligare en av mina have to do & ska snart åka ner till nagelskolan och utföra det sista och komma hem med mitt diplom! I almost feel ready.
Live your life to the fullest, but dont forget that besides all the fun u' still have a future to create for your self.
Fashionize.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-postadress: (Visas enbart för Shabnam)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0